Foggyulladás-csökkentő

A júliusi melegben egyik reggelre szépen begyulladt a gyökérkezelésre váró fogam, olyan lettem, mint egy jóllakott pocok. Gyorssegélyként feltúrtam a netet valami tippért. 
A következőt csináltam:

1 kanál citromfű
1 kanál körömvirág
1 kanál levendula
1 kanál zsálya
2 kanál kamilla 
keverékéből teát csináltam,ez egy elég jó öblögetőnek bizonyult.
Ebből a folyadékból és kurkumából egy kis adagot kevertem, a lényeg, hogy pépes állagú legyen, ezt pedig közvetlenül a fogamra kentem, néha öblögettem egyet a fenti főzettel, majd újra bekentem a péppel.
Ez nem váltja ki a fogorvosi látogatást, de s.o.s. megoldásnak jó.

Fájdalomcsillapításra:
Csináljunk szegfűszegből és alkoholból tinktúrát, tehát az alkoholba tegyünk jó sok szegűszeget, minél tovább áll, annál jobb. Ebbe a folyadékba mártott vattát tegyünk a fájó fogra, úgy hat, mint a lidokain spray. 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése