Reteklevél-krémleves

Megbízható helyről szerzett levelek a jók ehhez, bár én bepróbálkoztam egy sima, zöldségestől származó csomóval.

Hozzávalók:
2 csomó retek levelei
2 szem krumpli
1 kis fej hagyma
4-5 ek barna rizsliszt
kókuszolaj
só, bors
1 fokhagymagerezd
natúr ételízesítő

A retek leveleket átválogatom, a sérülteket, sárgákat kidobom, a többit jól megmosom, lecsepegtetem. A hagymát és burgonyát meghámozom, megmosom, a krumplit nagyobb kockákra, a hagymát apróra vágom. A hagymát aranybarnára dinsztelem a kókuszolajon, hozzáadom a burgonyát, a retekleveleket, sózom, borsozom, ételízesítőzöm, felöntöm vízzel és addig főzöm, míg a burgonya megpuhul.
Mixerbe öntöm plusz hideg vízzel felöntve, hogy ne tegye tönkre a mixert a forró leves, hozzáadom a rizslisztet, amit rizstejszín helyett tettem bele (ez akár el is maradhat, de selymesebb lesz tőle a leves). Melegen tálalom, levesbetétnek pár szelet friss retekkel. 

A receptet itt találtam, csak módosítottam, a kép innen.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése